Elk jaar zijn er fusies, naamswijzigingen, nieuwe scholen en opheffingen. Het is van cruciaal belang dat de kindkanshelpdesk van PPO Rotterdam dat weet. Scholen die niet, of met verkeerde gegevens in Kindkans staan, komen ook niet of met verkeerde gegevens in het overzicht van scholen op o.a. onze website terecht. Heeft uw school een nieuwe naam, adres, is de hele school nieuw of juist opgehouden te bestaan of samengevoegd? Stuur dan een bericht aan onze helpdesk (onder de groene knop) met daarin de volgende informatie:
Evt. oude naam, brin en adres;
Nieuwe naam, brin en adres;
Bestuur;
Huidige intern begeleiders die een kindkansaccount moeten hebben, naam en e-mailadres;
Naam en contactgegevens bevoegd gezag.
Zie verder op pagina 18 van de handleiding Hulpvraag indienen. Hier staat ook wat u moet doen bij een personeelswissel. Vergeet niet dat uw school zelf moet zorgen dat de actuele intern begeleider aan elke nog actieve hulpvraag gekoppeld wordt om te voorkomen dat er automatische mails gaan naar de vorige IB’er!